Technologie, Zajímavé stavby

Problematika výstavby ocelové konstrukce mostu

Noční výsun

Parádní disciplínou Metrostavu je i výroba složitých ocelových konstrukcí. Naposledy se to potvrdilo při dodávce masivní ocelové konstrukce silničního mostu v Lysé nad Labem, vedeného přes třínáctikolejnou železniční trať situovanou v těsné blízkosti zdejšího vlakového nádraží.

Most je celkově rozdělen na tři úseky ležící dohromady na dvou opěrách a osmi betonových pilířích (značeno posloupně čísly 1–10), z nichž pilíře P4 a P7 jsou společné vždy pro dva sousední úseky. První úsek o délce 60,4 m leží mezi opěrou O1 a pilířem P4 a třetí úsek o stejné délce leží mezi pilířem P7 a opěrou O10.

Chcete číst dále?
Zaregistrujte se zcela zdarma a získejte přístup ke všem článkům.

Máte účet? Přihlaste se.

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*